sâmbătă, octombrie 31

Octombrie, 31...

Pentru atunci când o aventură de-o noapte se transformă într-o aventură de-o viaţă. A început cu un sărut într-o cameră cu prea mulţi oameni, oameni ce aveau fiecare filmul lui, pe care nu-i interesa ce se-ntâmplă în jurul lor, care erau parcă drogaţi de cei din faţa lor, de cei care cântă, mai exact Luna Amară. S-a terminat cu un "bună dimineaţa" spus parcă cu prea multă dragoste. Sau a început poate cu "mi-e frig, dă-mi mâna" şi s-a terminat cu "ne vedem pe seară" Sau a început cu "mi-e frig, am spatele gol" şi s-a terminat cu "eşti bine, e totul în regulă?


*Nu eşti creţ, dar tot îmi placi.

2 comentarii:

b.h.g spunea...

Cheers celor care calcă în picioare prietenii. Cheers.

alex spunea...

:))
si eram tineri si frumosi si veseli foarte... :)