duminică, ianuarie 11

Cărţi..


Stăteam în cameră şi mi-am aruncat privirea în bibliotecă. Ţinând cont de faptul că nu am mai pus mâna de mult pe o carte de acolo, cercetam rafturile îngreunate de cărţi. Ochii mi-au căzut pe o carte care stătea de cel puţin 2 ani acolo, nemişcată, înghesuită într-un colţ. Părea uzată, aproape ruptă, cu un cotor negru pe care se vedeau urme albe de la cât s-a tot deschis. M-am ridicat din fotoliu şi am scos-o cu grijă dintre celălalte tablouri în cuvinte. Avea o copertă albă cu un desen destul de mic în partea de jos. Cartea se numea "Viaţa lui Van Gogh" şi avea un desen mic în partea de jos, intitulat "Bărci la ţărm" pictat de însuşi subiectul cărţii. Era o carte fascinantă, despre un om măreţ, geniu neînţeles la fel ca majoritatea numelor mari din istoria omenirii.

Niciun comentariu: