vineri, ianuarie 15

Sunt bine.. Nu-i stres [prea mare].


Ce-am făcut, de ce n-am mai scris, probabil că asta vă macină nu? Ei bine, în ultimele săptămâni mănânc teatru pe pâine cum s-ar zice. Şi mă agit ca peştele pe uscat pentru că mă uit la tot ce am făcut până acum, şi deşi suntem pe ultima sută de metri [pe 22 avem spectacol], totul este o mare varză. Deabia se conturează piesa, replici spuse aiurea.. parcă nimic nu iese bine. Dar nu are rost să mă enervez, o să fie bine sper, o să reuşim.
Printre altele, am citit vreo două cărţi, şi acum am ajuns la *De ce iubim femeile* a lui Cărtărescu, bineînţeles. Azi am fost şi mi-am luat *Memoriile unei gheişe*, am văzut filmul dar nu m-a satisfăcut pe deplin.
În rest sunt bine, îmi caut bocanci şi vreau să fug la mare pentru două zile, cu creţu' care are *părul ondulat*, aşa cum zice el.


*Cam atât. O să scriu, trebuie,
simt nevoia, dar altă dată..
acum sunt prea ocupătă să fac dragoste
cu tricoul LUI.

2 comentarii:

Paulo Tennis spunea...

Hi, you have a very nice blog. Great pictures. I like it. Keep doing.
If you want, you can visit my blog.

Happy new year!! :)

Unknown spunea...

Betiva?