vineri, mai 24

Ia un taxi şi vino aproape...









Ia un taxi şi vino aproape... Nu ştiu dacă ţi-am spus, dar te-am îndrăgit din prima clipă. Prima atingere, cafeaua de pe malul mării, berile şi ţigările împărţite, n-am uitat nimic. Îmi revine, adeseori, în minte drumul spre plajă. Săruturile pline de dragoste, dorinţa crescândă din noi, încăpăţânarea mea, insistenţele tale la care ai renunţat la un moment dat... Parcă ieri ţi-am spus că nu vin cu tine, mi-ai întors spatele şi m-ai lăsat a nimănui, acolo, în mijlocul străzii. Privirea mea te-a urmărit, şi apoi, când te-ai întors, ţi-am şoptit că mi-a părut rău că nu am mers cu tine... Îmi aduc aminte discuţia aprinsă, cearta de pe trotuar. Te-ai supărat, m-am enervat. Ai plecat să mai bei, am plecat să-ncerc să dorm. A doua zi m-ai sunat. Nu credeam c-ai s-o mai faci. Ne-am întâlnit. Ţi-am şoptit din nou că-mi pare rău. Te-am pupat frumos şi ai plecat spre casă.
A  trecut ceva timp de-atunci, mie încă îmi pare rău. Deşi lucrurile s-au îndreptat, sunt a ta şi te iubesc, încă-mi pare rău. Am crezut în tine de la început, am văzut în privirea ta că eşti un bărbat bun şi-ai să mă faci fericită. Am fost o scorpie, te-ai îndrăgostit de mine şi încă mă chinui să înţeleg de ce, cum...Ţi-am spus că-s genul de gagică care lasă urme, şi te-ai convins. Mi-ai spus că sunt sfârşitul tău...
Ce dor mi-e de tine, acuma târziu. Cât pot să te iubesc, numai eu ştiu. Te rog, ia un taxi şi vino aproape... 



*Îţi mulţumesc.

Niciun comentariu: