vineri, septembrie 5

Gânduri.. Înainte de plecare..


La noapte plec în Deltă. "Ce fain" vă gândiţi. Da, vă dau dreptate, şi eu aş gândi la fel dacă nu mi se dădeau peste cap planurile. Cum dracu să mai ai chef să pleci, ştiind că în urmă cu o săptămână ai cunoscut un tip, te-ai îndrăgostit de el, şi urmează să vină în weekendul în care pleci, la tine? Chiar nu mai niciun chef. Sincer. Dar mă bucur oarecum că el a înţeles şi mi-a spus că va veni când o să fiu acasă. Asta se va întâmpla în 20-21 septembrie pentru că pe 14 septembrie deabia mă întorc acasă... Astea-s detalii, după cum ar zice el, aşa că voi încerca să nu mă deplasez de la subiect. Mi-am făcut bagajele [nu-s complete dar noah.. m-am chinuit să-mi iau fooooarte puţine], am fost şi mi-am cumpărat pene şi corzi pentru chitară, mi-am mai cumpărat două cărţi. Pot spune că mai trebuie să pun hainele şi ce mai iau cu mine în rucsac şi sunt gata. Voi merge 4-5 zile în Deltă după care mă voi îndrepta spre ţară unde voi petrece vreo 2-3 zile odihnindu-mă[sper]. Apropo, vroiam să ştii că.. te iubesc motan. Mi-e dor de tine..

Niciun comentariu: