joi, septembrie 4

Pentru că sunt braşoveancă şi pentru că este Cerbul de Aur


Am constatat că deşi stau în Braşov de când m'am născut,niciodată nu am ajuns la Cerbul de Aur. Tocmai din această cauză, auzind'o pe mama că o să cânte Iris şi Mircea Baniciu la Cerb anul acesta, o fraieresc să mergem. Pe la 8 ajungem şi ne aşezăm în spatele Bisericii Negre. Mai era lume pe acolo făcând acelaşi lucru ca şi noi: de ce să dăm bani pe bilet când putem să auzim [chiar dacă nu vedeam artiştii] totul foarte bine? Încet,se scurge timpul şi la sfârşit eu cu mama ajungem la o constatare: DEZAMĂGIRE totală. A fost enooorm de aiurea. Sincer, preferam să fie 2 formaţii calumea şi să cânte mai multe melodii, decât să fie 25 de formaţii şi artişti care să cânte câte-o melodie şi atât. Aaaaa, să nu mai spun că cei de la Cerb au anunţat că sonorizarea este fooooarte proastă şi nu sunt mulţumiţi nici ei. Mergând prima oară la Cerbul de Aur, am fost profund dezamăgită. Mă aşteptam la mult mai mult. Acum.. aştept să aud impresii şi de la voi.. ce senzaţie v-a creat.. dacă aţi fost mulţumiţi..

Un comentariu:

Sergiu I. spunea...

Cerbul de anul acesta a fost jalnic. De parca trebuia facut asa ca sa fie ceva de dat la TV si atat. Singura data cand am fost sa vad pe viu, acum 2 ani mi s-a parut cu totul altceva...mai mult aimplicare, mai multa daruire...inca un festival care se pierde in kitsch...