vineri, octombrie 3

El.. Un poet.. Un artist..



23.08.2008. O banală zi de sâmbătă. Ca de obicei în vara care tocmai a trecut, stau cu Anda şi cu Steff pe scări la Modarom. Ascultând muzică la mp3-uri şi vorbind diverse chestii, în faţa noastră pe bănci văd nişte tipi. Pe unii îi ştiam din vedere, cu alţii chiar băusem în aceea vară dar uitasem numele lor. La un moment dat, vin pe scări lângă noi şi ne întreabă dacă pot sta lângă noi, iar noi le spunem că da, aşezându-se. Unul dintre ei ne întreabă dacă avem Ţapinarii pe mp3. Eu îi spun că am, dar sunt doar două melodii. El mă întreabă dacă pot să-i dau să asculte şi, în timp ce rula "Sunt fericit" şi "Sfârşit şi început de lume", bărbatul începe să-mi povestească despre viaţa lui. Lucruri importante: aflu că are un băieţel cu vreo 2-3 ani mai mic decât mine, că tocmai divorţase de soţie, îmi spune că tocmai venise din Vama Veche unde a băut o bere cu Cosmin Covei şi Adrian Tănase [Da. Componenţii trupei Ţapinarii.]. După vreo 10 minute misteriosul tip pleacă cu gaşca care se reunise între timp să cumpere băutură să bea. M-a pupat pe frunte. M-a strâns în braţe. A plecat. Uitasem complet să-l întreb cum îl cheamă. Am realizat lucrul acesta după ce trecuse destul timp. Rămasă singură cu fetele, căzusem într-o profundă melancolie îmbinată cu tristeţea aceea ciudată.. care o mai simţisem doar o singură dată. Eram şocată. Uimită. După acea sâmbătă, l-am mai văzut pe 30.08.2008. Tot într-o sâmbătă. Dar de data asta era în alt loc, era în poiană la Ciucaş Montainfest. M-a luat din nou în braţe. M-a pupat iar pe frunte. Îmi lipsise enorm. Şi ştiam că şi eu lui. De această dată l-am întrebat cum îl cheamă. Mi-a spus. Nu vă voi dezvălui numele acestui bărbat misterios care m-a cucerit, m-a fermecat. Duminică, aflându-mă în oraş m-am întâlnit din nou cu el. Am mers împreună spre casă. Din vorbă în vorbă am aflat că e poet. După aceea noapte în care am mers amândoi, nu l-am mai văzut. Îmi lipseşte. Îmi lipsesc îmbrăţişările, săruturile lui pe frunte, totul.. Mi-e dor de el.. [O iubire între un poet şi o copilă fascinată de acel bărbat învăluit în mister, cu buclele lungi, negre şi bine definite, cu ochii aceia melancolici, visători, de un albastru deschis. Îl iubesc.. Sau poate e totul doar în mintea mea.. ]

Niciun comentariu: