vineri, decembrie 12

Nu s-a întâmplat nimic deosebit.


Nu am mai scris de mult şi asta datorită internetul meu ultramodern [6 zile nu a mers absolut deloc şi am făcut peste 9 sesizări la RDS&RCS]. Asta contează mai puţin acum, important este că plec la Sibiu. Vineri la ora 8.35 iau personalul cu o colegă şi la 11.29 ajungem. Sper să-mi pot face acolo pirsul din buză [m-am certat cu ai mei pe tema asta, dar tot mi-l fac]. Am vorbit cu Deiu să ne întâlnim în gară [chiuleşte de la şcoală şi de la mediaţii ca să vină, dar asta contează mai puţin]. Tot în Sibiu mă întâlnesc şi cu Alex. Nu am răbdare, mai sunt 6 zile şi deja nu mai rezist. Va fi o nebunie totală, un delir rar întâlnit. Am dat azi carnetul de elev la secretariat ca să-l vizeze să pot pleca. Încă n-am apucat să-mi cumpăr Liturghia Neagră din cauza internetului. O să mai scriu chestii interesante, dar mai încolo, probabil în vacanţa pe care o aştept cu nerăbdare. [e un post aiurea, nu te chinui să-l înţelegi]

Niciun comentariu: