luni, decembrie 1

Realizări, descoperiri..


Weekendul ăsta:

1. Am aflat că el a venit înapoi în România, am vorbit cu el şi îi e dor de mine. Nu ştiu ce să cred.
2. Am văzut că după ce n-a mai dat niciun semn de viaţă de mai bine de 2 luni, a binevoit să intre pe mess dar nu am vorbit absolut deloc.
3. Am găsit unde să doarmă Teo.
4. Am realizat ce prieteni minunaţi am.
5. Am realizat că nu pot trăi fără prieteni, iubire, muzică, alcool, tutun şi sex.
6. Am realizat că am o relaţie cu o tipă. [iubită.]
7. Am descoperit că pot trăi fără bărbaţi, că uneori chiar e mai bine să nu îi ai în preajmă.
8. Am realizat că mi s-a făcut un dor nebun de munte şi de mare


Cam atât. Acum strâng bani să-mi cumpăr încă două cărţi: Dezgolită [Lola Beccaria] şi Liturghia Neagră [J. K. Huysmans]. Nici eu nu ştiu de ce am scris asta..

Niciun comentariu: