sâmbătă, ianuarie 19

Ţie, dragostea mea de azi, de ieri, dintotdeauna.

Mi-e dor de tine, îmi lipseşti şi simt că nu pot să trec mai departe, nu te pot lăsa în urmă, nu mă pot desprinde de tine. Deşi a trecut destul timp, nu pot să te uit. Mă doare fiecare parte din mine atunci când mă gândesc la tine. Sunt momente în care stau întinsă în pat şi mă uit în tavan. Atunci mi-e frică să nu adorm, pentru că aş putea să te visez şi să mă trezesc plângând. 
Te-am sunat cu pretexte ieftine, am vorbit ore-n şir. Ştim amândoi că nu mai putem să o luăm de la capăt împreună, dar mie îmi e atât de dor de tine.. Fără să vreau, mă trezesc gândindu-mă la tine. În momente care n-au nicio legătură, gândul îmi zboară şi se opreşte involuntar la tine. Şi mă doare îngrozitor, vreau să se termine, dar nu. 
*ai avut 2 bărbaţi faini în viaţă* De fapt, am avut 3, tu eşti unul dintre ei. Tu eşti acela de care m-am îndrăgostit, pe care l-am iubit cu toată fiinţa mea, şi pe care îl vreau înapoi, pentru tine sunt în stare să fac orice ca să ştiu că-ţi este bine, că eşti fericit.
Mă gândesc de atâtea ori să vin să te văd, dar mi-e frică. Mi-e frică de un refuz, mi-e frică să nu mă respingi,  mi-e frică. Sunt o laşă, ştiu. Dar sunt o laşă doar când vine vorba de tine, pentru că tu eşti cel pe care îl iubesc şi o să-l iubesc. De atâtea ori iau telefonul şi mă gândesc să te sun dar dacă nu-mi răspunzi? Atunci mă gândesc la ce-i mai rău, să nu ţi se fi întâmplat ceva. Orice aş face mă duce cu gândul la tine. Sunt momente în care plâng de dorul tău, te vreau înapoi, să fi al meu, mereu. 
Te iubesc, să şti că te iubesc mai mult decât orice. Infinitul este gelos pe mine pentru iubirea ce ţi-o port. Te iubesc.


*Dragostea mea de azi, de ieri, dintotdeauna...

2 comentarii:

Maria spunea...

Sirena mea necajita :), daca cineva mi-ar da o reteta prin care sa te fac sa-l uiti sau sa ti-l aduc inapoi as urma-o. Dar probabil ca e deja la tine sau numai tu o poti gasi. Intre timp stii ca umarul meu e batista pentru lacrimile tale. :*

ツRalu spunea...

Ştii, *femeile izbucnesc atât de uşor în plâns pentru că sunt pline cu apă sărată ca marea.* Dar eu sunt bine, mă abţin, reuşesc să trec peste, trebuie :)