joi, martie 26

Agenda minune sau cum vreţi voi să-i spuneţi


Pentru că mai nou agenda este cel mai apropiat prieten al meu. În ea scriu tot ce-mi trece prin minte, ce trebuie să reţin.. M-am apucat azi să o răsfoiesc şi am găsit nişte lucruri chiar interesante.. Liste cu cărţi pe care vreau să le citesc, aparate foto şi preţurile lor, diverse citate din "Viaţa lui Van Gogh" şi altele care le auzeam întâmplător dar rămâneau undeva în mintea mea, compuneri scrise pe fugă, doar ca să nu-mi uit ideile. Din agenda minune propun:



Fumăm iarbăăă... Fugim în lumeeee... Dar oare..? Oare por să fug în lume cu tine? Doar noi doi şi un tren? Un tren care ne va duce unde vrea el şi ne vom da jos în ultima gară, unde poate e sfârşitul lumii, sau din contră, începutul. Noi să ne dăm jos, stângaci şi obosiţi, din trenul care ne-a fost martor la o iubire fugară, care ne-a lăsat singuri în pustietate. Să ne aprindem ţigările "minune" şi să bem o gură de bere, apoi să ne avântăm în lumea neştiută de nimeni. Să găsim o mare şi un petec de nisip prin care să mergem desculţi. Un nisip care să facă dragoste cu trupurile noastre, în timp ce noi deja ne iubim. El şi marea să fie un al treilea membru al relaţiei noastre. Fumăm iarbăăă... Fugin în lumeee... Am fugit deja în lume şi iarbă am fumat...



Niciun comentariu: