joi, iulie 9

Îmi place de tine, V.


[V.]
De ce îmi place de tine? Nu pentru că eşti mare şi am o slăbiciune pentru tipii "bătrâni", cum zic unii. Îmi place de tine aşa cum eşti, îmi place felul tău de-a fi, îmi place pentru că eşti unul dintre puţinii oameni care m-au lăsat să-i muşc, să-i zgârii, fără să le pese de semnele care vor urma. Îmi plac buzele tale, îţi ador mâinile. De aia aş putea face orice pentru tine, pentru noi. Îmi place de tine pentru ceea ce eşti şi faci, pentru cum te porţi cu mine, pentru cuvintele care le spui.
Îmi place că mi-ai arătat cine e Emilian Onciu, îmi place de tine că asculţi folk, că-mi adori "copilul" şi nu te mai desparţi de el. Îmi place că eşti ca un copil mic, pot face ce vreau din tine, cu tine, te fac să tremuri de plăcere şi să uiţi de tine, de tot. Te pot face să înnebuneşti, să te enervezi pentru ca apoi să te refugiezi la mine în braţe doar pentru a mă privi. Te pot face să mă iubeşti.


*Plec la Calafat şi la Sighişoara, cu tine. Nebunie, dezmăţ, delir, beţie. Măcar am rezolvat-o cu dormitul: cort. Şi nu cu orice cort, cortul tău. Şi nu cu oricine, cu tine. Şi nu oriunde, la Sighişoara 3 zile şi la Calafat 8 zile.

*Sa te joci in cort cu mine... vrei?

Niciun comentariu: