duminică, iulie 5

3. Zile minunateee

Vacanţa asta mă surprinde pe zi ce trece tot mai mult. După 2 zile de Alba Iulia şi Blaj, după dormit în alte părţi mai des decât în timpul şcolii, după admiterea la liceul pe care l-am vrut, după tot ce s-a întâmplat până acum, încă mă mai surprinde. S. a veni la mine. Şi nu aşa, oricum, a venit pentru două zile pline de fericire. A venit pentru că aşa a vrut, pentru că probabil acolo, undeva în adâncul sufletului lui, mă iubeşte. Mă iubeşte aşa cum sunt, neschimbată de 2 ani. Au fost nişte zile muuult prea faine. Alcool, prieteni, mâncare, parcă stăteam singură de-o viaţă întreagă, ca la facultate în alt oraş, aşa mă simţeam. Au dormit la mine 4 oameni, plus cei care au venit "în trecere", adică ceva de genul "Ralu, ne primeşti şi pe noi câteva ore, să stăm la tine? Aducem noi alcool şi tutun". La un moment dat am fost şi 10 în 2 camere. Au fost unele chestii care într-adevăr m-au şocat când le-am auzit, dar a fost minunat în rest. Ai mei nici n-au ajuns bine acasă, că m-au anunţat că şi weekendul viitor o să plece, aşa că mă gândesc serios ori să merg la el, asta dacă nu-l încurc şi chestii de gen, ori să-l chem la mine, să fim doar noi doi timp de 3 zile. Sau poate că o să merg la el o noapte, şi dupaia vine la mine. Îl iubesc. Recunosc, sunt fraieră, dar asta e, nu am ce să fac, nu pot schimba într-un minut ce simt de 2 ani.

*Mi-am luat camera foto, am intrat la Unirea, filologie, bilingv spaniolă, îl iubesc, sunt fericită.

**Nu mai beau, da' nu mai beauuuu... Happy hippie in loveee.!

Niciun comentariu: