joi, iulie 16

Vreau să te uit.

Ce ziceam ieri? Că nu dă semne să se termine prea curând? Eh, uite că m-am înşelat. S-a terminat, s-a terminat de tot. Nervi, fum şi bere. Ah, şi prieteni, prieteni minunaţi. Am ajuns în ultimul hal în cârciumă, aseară. Eram suuuper fucked up, ca acum de altfel, şi am început să plâng, ce dracu.. Cred că îmi voi băga picioarele şi nu o să mai merg nicăieri, nici la Sighişoara nici la Calafat. Ba nu, trebuie să merg, pentru că-s proastă şi vreau să continui acest vis spulberat. Printre rânduri, ador părul creţ a lui Cezar, e minunat. Şi iubesc mâinile murdare de ulei ale lui V, îl iubesc. Dar pentru asta, baby, tot mă sărut cu alţii, aşa cum tu stai cu ea de frică, de teamă. Dar asta e, nu-mi mai pasă, sau măcar încerc să nu-mi mai pese. De 4 zile beau bere şi trag tutun în piept, nu mănânc. Aşa cum zic toţi, indiferent dacă mă cunosc sau nu: "copil, trebuie să pleci, să nu te mai întorci. Să nu te uiţi în urma ta. Trebuie să scapi din acest loc pentru că îţi vei distruge viaţa". Au dreptate toţi aceşti necunoscuţi sau prieteni, ştiu asta dar nu pot pleca. Nu pot pleca pentru că acolo îi întâlnesc pe oamenii pe care-i vreau lângă mine, acolo îmi văd visele spulberate mai conturate ca niciodată. Acolo, chiar dacă plâng, tot se găseşte cineva care să-mi dea o bere şi-un umăr pe care să plâng, să-mi mângăie părul şi să mă asculte. Acolo este "acasă". Acolo este locul unde vreau să stau.


*Te ador Pucca.

Un comentariu:

Iulia C. spunea...

Stii..imi e dor de tine .Si imi e dor sa te mai vad in fiecare zi la ora 7 cum dormi cu capu pe banci , si injuri ca e lumina aprinsa . Eu ieri m-am despartit de prietenu meu ..azi faceam 1 luna impreuna ,poate ca nu pare mult , dar sa stii ca conteaza..si incepi sa tii la cineva in DOAR o luna .Toti imi spun :" pisa`te pe el .Nu merita. mai sunt multi tipi " , da chiar daca nu era el cel mai stralucit dintre toti , era al meu ,si era persoana cu care imparteam cele mai multe zambete. Imi va fii atat de dor de el..Stiu ca tu ma vei intelege si ma vei asculta , Ba poate reusim sa ne vedem ..vad ca treci prin aceeasi pasa proasta.stau si plang de 2 zile incontinuu . Nu pot sa inchid un ochi,am cearcanele pana la urechi , si tot zambetu care odinioara era intins pe toata fata .. acuma a disparut si s-a stransformat in ganduri negre care imi zboara in cap .. ce sa fac? ce sa fac? nimeni nu intelege cum se simte .. Pana acum nici eu nu prea intelegeam , pentru ca nu ajunsesem sa tin atat de mult la o persoana , Persoana pe care o vedeam zilnic , cate 2 ore .. cu care ma simteam ca in rai , o persoana care mi-a redat pofta de viata , si libertatea ..Si uite ca totul ...totul s-a spulberat pentru ca el nu poate sa o uite pe fosta lui prietena .Iar el ..el a ramas linistit ..si eu am ramas cu buza umflata.Stiu,si acuma plang ..la fel cum am facut si noaptea trecuta . Am plamanii inundati de fum , si capu inundat de nori ..de 2 zile... de 2 zile n-am mai mancat nimic .. sunt trasa la fata ca tapu la coaie .Si arat oribil. Sunt atat de obosita incat nici sa dorm nu pot.tot ce pot sa fac e sa plang..atat..sa plang..*ralu , te iubesc! imi e dor de tine:((((((((