duminică, iunie 28

Vis împlinit.. sau poate nu.


M-am aşezat peste el, şi-a ridicat capul şi ne-am sărutat. Îmi doream asta de la bun început, de când îl văzusem. Să ne gustăm unul altuia saliva, cu limba. Mi-am lipit buzele de gâtul lui şi am dat să-i desfac nasturii de la salopeta care a alunecat foarte uşor. I-am scos salopeta, apoi tricoul şi mi-am lipit gura de pieptul lui gol. El mi-a scos hainele de la brâu în jos şi s-a urcat deasupra mea.
-Pot să te ling? m-a întrebat încet.
-Ce?..
Înainte să apuc să-i răspund, începuse deja să mă lingă. Mi-a ridicat picioarele, mi le-a desfăcut larg şi le-a urcat pe umerii lui goi, de parcă ar fi fost nişte păsări.


*Sexul e un drept fundamental. Dar urâţi-l cu inocenţa dintâi.


[Probabil Deiu a mea se va gândi la Sp, pot să pun pariu. Deiu, iubito, după ce citeşti, spune-mi dacă am avut dreptate.]

Niciun comentariu: