miercuri, iunie 17

Admis.!


*Până la urmă mi-am aruncat la gunoi lenea, m-am îmbrăcat cu blugii rupţi şi cu bocancii, am luat un maieu negru şi-o cămaşă şi m-am urcat în maşină îndreptându-mă spre liceu. Sunt really happy. Am fost admisă, cu 6.80, adică am luat bilingv-ul la engleză. [mă rog, nota nu contează, contează doar dacă eşti admis sau respins]. Între timp am mai văzut că-s pe locul 1141 din 4123 absolvenţi ai claselor a VIII-a din Braşov, iar pe şcoală sunt pe locul 41 din 137 de elevi. Stau chiar bine.. Am media de admitere 8,51. Is chiar happy. Ah, şi am şanse de 95% să stau în Alba 2 zile.


*Am fost şi i-am luat mătuşei mele cadoul de 43 de anişori.. E minunat, adică mie-mi place super mult. E un medalion în formă de gărgăriţă, că tot îi plac ei aceste insecte roşu cu negru. Suntem fericiiiiiiiiiiţi, vă iubim.

Niciun comentariu: