luni, iunie 15

Hai, revino-ţi.

De câteva zile mă simt ciudat, dar ciudat în sensul bun al cuvântului, dacă există un asemenea sens... Mă simt fugară, mă simt liberă, mă simt în vacanţă, sunt în vacanţă. Dar cu toate astea am un dor nebun de ducă. Vreau să plec undeva, şi o voi face. [Vai, tocmai am văzut la tv o chestie de gen "Summer hits" şi e un videoclip filmat iarna. Hai frate, cum poţi să faci aşa ceva? Adică totuşi, e vară, soare, căldură şi tu difuzezi o chestie complet contrară, de parcă telespectatorii sunt legaţi la ochi.] Aşa, revenind la dorul meu nebun.. Marţi şi joi trebuie să fiu în Braşov, nu am cum să plec, azi e luni şi încă-s acasă, deci probabil voi ieşi doar să mă plimb, cu playerul în urechi.. Miercuri sper să pot pleca până la Buzău iar vineri cred că dau o fugă la Sibiu, dacă mai am bani. Oricum, weekendul care vine am o ofertă să plec în vamă, dar eu n-am chef. Nu, nu mă înţelegeţi greşit, am chef de vamă, mi-e dor de mare de numai pot, dar nu cu oamenii cu care merg. Visez la o altă reîntâlnire cu nisipul din vamă, nu cea pe care aş avea-o dacă m-aş duce cu EI. Dar mai am timp să mă gândesc, oricum săptămâna viitoare merg până la Constanţa, să mă întâlnesc cu un prieten. Dacă tot sunt la capitolul "dor", mi-e dor să fiu îndrăgostită. Mi-e dor să simt fluturaşii ăia în burtă şi să adorm alături de el. Să mă trezesc cu chipul lui în minte şi să fugim amândoi în lume. Mi-e dor de tot, mi-e dor de haosul care era la mine-n cameră, dar ştiu că până diseară iar va fi dezordine, nu-s genul de om care să poată păstra curăţenia. Momentan, nu mai scriu, plec să mă plimb că m-am plictisit, poate ies la o bere prin cartier. Plictiseala a pus stăpânire pe mine momentan...

Niciun comentariu: