miercuri, iunie 17

Poftă de..

Ralu: Şti de ce am chef acum?
Alex: sex
Ralu: Neee.. Am chef de-un joint.. aşa, super frumos rulat.. şi de un tip.. [încă mă gândesc pe care să-l aleg dintre Domul T., Sp şi ăla de la rev]
Ralu: Şi o chitară..
Ralu: Şi nişte reggae.. Sau jazz.. Ar merge şi The Doors..
Ralu: Da, clar, m-am hotărât. Am nevoie de Domnul T... El e omul cu chitara de care am nevoie acum.
Ralu: Şi şti ceva..? Trebuie să mă apuc să învăţ la spaniolă că mâine am testul..
Alex: invata baaaai
Alex: si jointu... da
Ralu: Mi-e fuarte lene.
Ralu: Şti ce am de gând să fac?
Alex: ce ?
Ralu: Să-mi iau chitara.. şi să mă chinui să cânt
Alex: chiaaaar


Da, chiar am chef de-un join, de-o chitară, de Domnul T. şi de puţin reggae sau jazz. Vremea-i super nasoală, a plouat şi încă stă să plouă. Mi-e fuarte lene să-mi trag nişte blugi şi-un tricou pe mine, să-mi bag picioarele-n shuzii cei foarte uzaţi şi murdari şi să-mi mişc fundul până la liceu să văd dacă am luat bilingv-ul.
Printre altele, vineri plec la Alba şi poate stau până sâmbătă, încă mai sunt în tratative cu ai mei pentru că vreau să fac "prea multe" vara asta, după cum au spus ei. Eh, copilul a crescut, are alte aspiraţii, alte vise; nu-şi mai doreşte să aibă ultima păpuşă Barbie scoasă pe piaţă ci să cutreiere ţara-n lung şi-n lat. Mai am un test de dat, mâine, la spaniolă, şi oficial am terminat cu şcoala. O să mai trebuiască să mă plimb cu diverse anexe, dosare, da-n rest am terminat, nu mai trebuie să învăţ. V-am lăsat, mă duc să mai învăţ [cică] la spaniolă..

Niciun comentariu: