vineri, iunie 12

Iartă-mă, dar îl iubesc.


"R., scumpo, de ce ai făcut-o? De ce o faci din nou ştiind că el nu te poate face să uiţi de relaţiile din trecut, de Domnul T. şi de S? Nu ai învăţat că şi sentimentele tale contează într-o relaţie? De ce îţi place să fii într-o relaţie doar pentru că el te adoră? Sentimentele tale contează, copilă.! Uite, poţi să stai o săptămână, să vezi, poate o să-ţi vină mintea la cap, dar totuşi, de ce ai făcut-o? Cu toate că ţi-e un dor nebun de Domnul T. şi şti că nu-l vei putea uita alături de el, tu ai acceptat să fii cu el doar pentru sentimentele lui. De ce iubito? De ce? Şti poate mai bine decât mine că dacă Domnul T. va veni, tu-l vei lăsa pe cel care te adoră şi vei fugi în braţele puternice şi bronzate de vânt ale Domnului T. Cu toate astea, îţi doreşti cu ardoare să vină, să fiţi din nou un întreg, să fiţi o singură persoană în două trupuri. "


**"Ai dreptate, dar.. Nu ştiu ce să fac. Nu-l iubesc, ţin la el ca la un prieten, atâta tot. Şi într-adevăr, nu te contrazic. Dacă vine Domnul T. sunt în stare să-l las şi să fug în braţele celui care mi-a furat inima, a Domnului T., chiar dacă sunt conştientă că este doar o aventură fugară pe care o trăiesc din nou cu acelaşi bărbat din munţi. Îl iubesc, l-am iubit mereu, el este omul care-mi bântuie visele, el este omul care într-adevăr mă face să mă simt minunat chiar dacă-i atât de departe."


*Îmi pare sincer rău...

Niciun comentariu: