miercuri, mai 12

Summer and...


Vara asa am să mă-ndrăgostesc. Mhm, de câte zeci de mii de ori ai spus chestia asta până acum? E vară, un punct în plus sa dormi muuult la prânz, să chiuleşti de la şcoală pe motiv că *mă doare capul, şi pur şi simplu n-am chef*, să pierzi nopţile prin nuştiu ce bar şi să cunoşti un tip de care să rămăi legată o vară şi-o toamnă întreagă, să bagi pastile cu pumnul ca să nu-ţi mai simţi capul muuult prea apăsător pe umeri.
Începuse cam aşa: vezi ce păţeşti dacă ieşi la o bere în X? Dai peste o tipă care-i complet pe lângă subiect şi aberează şi ea acolo, staţi pe-o bancă şi vedeţi răsăritul împreună, te îndrăgosteşti de ea şi va împletiţi o relaţie de mai bine de doi ani. Concluzia: nu mai ieşi la bere în viaţa ta.

Dar pun pariu că şi vara asta vei face cam tot aşa. Defapt, ai făcut-o deja doar că nu ai mai ieşit la nicio bere.Ai cunoscut-o complet altcumva, dar cam tot aceeaşi poveste, cu unele diferenţe.
Adevărul e că ţi-e dor de tipa aia, ţi-e dor de nopţile pierdute cu ea, de ţigările fumate-n doi, de dimineţile dormite până la prânz cu ea alături, de durerile sfâşietoare de cap.
Ţi-e dor de toate astea, deşi spui că nu, că-i doar o iluzie de-a mea.

Niciun comentariu: