miercuri, iunie 9

Leapşa cu cărţi.

1. Câte cărţi ai citit până acum în 2010?
11

2. Câte cărţi de ficţiune şi câte de non-ficţiune?
5 de ficţiune, 6 de non-ficţiune

3. Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?
7 bărbaţi şi 4 femei.

4. Care e cartea preferată citită până acum în 2010?
Podurile din Madison County - Robert James Waller

5. Care carte ţi-a plăcut cel mai puţin până acum în 2010?
Un roman rus - Emmanuel Carrere pentru că mă aşteptam la cu totul altceva

6. Ai început vreo carte şi n-ai putut să o termini?
Da, Torturaţi-l pe artist - Joey Goebel

7. Care e cea mai veche carte citită?
Podurile din Madison County - Robert James Waller, 1994

8. Dar cea mai nouă?
Jurnal Oana Pellea - Oana Pellea, 2009

9. Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?
Cel mai lung: Dincoace de bine, dincoace de rău. Despre iubire - Aurora Liiceanu, Alice Năstase
Cel mai scurt: Marfă - Melvin Burgess

10. Cea mai lungă şi cea mai scurtă carte?
Cea mai lungă: Memoriile unei gheişe - Arthur Golden
Cea mai scurtă: Un roman sentimental - Alain Robee-Grillet

11. Câte cărti împrumutate şi/sau de la bibliotecă?
5 împrumutate de la bibliotecă, una de la Yu Ying, şi 5 sunt ale mele.

12. Câte cărţi citite sunt traduceri?
7

13. Care e cel mai citit autor anul acesta?
Hmm, nu există, fiecare carte are alt autor.

14. Ai recitit vreo carte?
Da, Cum mi-am petrecut vacanţa de vară - T.O. Bobe

15. Care e personajul preferat din cărţile citite până acum în 2010?
Robert Kincaid [Podurile din Madison County - Robert James Waller] la egalitate cu Clare [O casă la capătul lumii - Michael Cunningham]

16. Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?
Rusia, America, România, China, Japonia, Franţa.

17. Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?
Torturaţi-l pe artist - Joey Goebel [mă enervează că n-am reuşit s-o termin]

18. Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeşti mai mult?
Robert James Waller, Aurora Liiceanu, T.O. Bobe, Michael Cunningham

19. E vreo carte a cărei lectură iţi pare rău că ai amânat-o?
Da, Strict Interzis - Dana Dorian; aş fi putut s-o iau de la bibliotecă de când am văzut-o prima oară.

2 comentarii:

Anonim spunea...

salut, am vazut ca ai citit "Podurile din Madison County" si vroiam sa te intreb daca ai cumparat cartea de undeva si daca da,de unde? o caut de secole si nu o gasesc nici unde...

ツRalu spunea...

Nu am cumpărat-o, am găsit-o la bibliotecă.. Încearcă pe acolo, sau pe net, la librăriile online :)