luni, iunie 14

Leapşaaa.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.
*în Vama Veche. Atunci când te fuţi, contează numai sentimentele* (Romanul Românesc Pervers - Kiki Vasilescu)

2. Fără să verificaţi, cât e ora?
14.45

3. Verificaţi.
14.44

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă)?
Pantaloni scurţi, tricou negru cu Beatles.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
La televizor.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Televizoru`...

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?
Azi dimineaţă, până la şcoală să mă interesez de plecarea la mare, dupaia am stat la o ţigară la modarom.

8. Ce aţi visat ieri noapte?
Habar n-am...

9. Când aţi râs ultima dată?
Azi dimineaţă.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?
Un tablou cu doi îndrăgostiţi, la mare şi un poster imens cu Placebo.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut?
Dirty Dancing, acu vreo lună..

12. Aţi văzut ceva ciudat azi?
Hmm.. era un tip îmbrăcat super ciudat, semăna cu o pijama. Până şi pălăria era din acelaşi material galben-portocaliu cu negru ca şi cămaşa şi pantalonii. Şi avea mustaţă portocalie, să se asorteze. Atât...

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
În lipsă de altceva..

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.
Am de gând să-mi fac încă un tatuaj, de care, în schimb, să nu ştie ai mei.

15. Prenumele copilului tău, dacă ar fi fetiţă.
Mara sau Maya.

16. Şi dacă ar fi băiat?
Victor.

17. V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?
Probabil, în Paris, Rusia sau Tibet. Poate chiar Jamaica.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?
*E tare frumos aici la noi, ce zici de-un joint?*

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi?
Mentalitatea oamenilor referitoare la homosexuali, transsexuali, lesbiene.

20. Vă place să dansaţi?
Hmm, nu mă omor :))

21. George Bush?
De-a dreptul George Washington Bush

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
Ed, Edd şi Eddie :>

4 comentarii:

Deiutza spunea...

leapsa se da mai departe.... cui o dai?

ツRalu spunea...

Ţie mândro, vrei? :*

Deiutza spunea...

:))
oke :))

Deiutza spunea...

yep... me 2!!