sâmbătă, iunie 19

N-adormim la soare..


Plecăm la mare, în vamă. Haine, rucsace, corturi, bani de motorină şi muuultă nebunie. Eşarfe, ţigări şi soare, iubire.
-*Fac o baie cum ajung. Mă arunc în apă. Mă duc în slipi până la mare, tot drumul, şi când ajung, direct în apă sunt...*
-*Băă, da' mergem la bulgari, că acolo e mai ieftin alcoolu' şi oricum, trebuie să facem rost de bani. Eu văd cum rezolv cu munca, să fac schimb de tură..*
-*Ce pizda mă-sii ne facem atâtea planuri băi? Ia dă-o dracu, să ne vedem ajunşi, aia contează.*
-*Tu, sun-o pe maică-ta, să vedem cu maşina. 4 persoane mergem. Cu ea, 5. Eu o sun pe bunica, mâine plec la ea, să-mi dea un baston juma'...*
-*Stai bă limbă. Mai întâi dă o ţigară. Tu-ţi dai seama? Mergem în vamă, prima oară pe anu' ăsta. Şi mă mai duc şi legată la cap, da' nu inutil ce-i drept.*
-*Ce tu, nu-ţi convine că ne-am cuplat? Imediat se rezolvă dacă vrei.*
-*Du-te dracu mă. Dă şi tu ţuica aia.*
-*Hai tu ameţito că doar am glumit. Pupă-mă.*
-*Bă, ia, gata, nu vă mai certaţi. Important e că mergem în vamă. Şi vă las să dormiţi în acelaşi cort că eu dacă o să fiu rupt, dorm unde-apuc.*
-*Dau o bere, cum ajungem. Am făcut rost de 50 de euro şi 1 milion.*
-*Băi, voi vedeţi ce vreme nasoală prindem? 2 zile soare, în rest baftă.*

-*Hai frate, tot ce contează e că suntem în vamă, vedem marea anu' ăsta.*
-*Da bă, da' să stau doar în cort... Îl sun pe ma' men, să nu vină. Să nu-i treacă nici prin vis să vină-n vamă cât suntem noi. Peste tot pe unde am fost cu el, a început ploaia. Ăsta aduce ploaia, mă jur.*
-*Cine-a zis mă că stai doar în cort? Mergem la Stuf, chestii. O să vezi, da' mai întâi stai să ajungem*
-*Da bă, are dreptate gagica. Ia, hai să mai dăm drumu la o ţigară, şi dă şi tu ţuica aia încoace.*


Cam aşa sună pregătirile noastre. Mai spre seară...

-*Am vorbit cu maică-mea. Marţi dimineaţă la 9, plecăm. Şi vine şi pisica cu maică-sa, cu maşina lor.*
-*Futere tăticulee. Da' eu cu maică-ta vreau să merg. Şi stau în faţă.*

-*Da mă. Ţi-am zis, e totul ok. Da' să aduceţi ceva raggae.*
-*Gata-i. Noi doi venim cu maică-ta.*
-*Eu lucrez luni noaptea, la 7 ies.*
-*De ce dracu crezi că am zis să plecăm la 9? Că dacă era după mine, plecam pe la 4 dimineaţa, să nu prindem căldură naşpa pe drum.*
-*Mulţumesc tu. Vin-o aici..*
-*Bă, da mai puteţi să vă pupaţi? Mai respiraţi şi voi..*

-*Ce mă, te oftici?*
-*Da tu, mor. Faza e că noi vorbim de ceva important..*
-*Hai frate, ne facem planuri ca ţiganii. Aşteaptă şi tu bă, să ajungem. Că le facem pe toate pe moment, acolo.*

Niciun comentariu: