joi, noiembrie 6

Din ciclul: Mi-e dor.. [3. Blaj]


Mi-e dor de Blaj. Mi-e dor de ziua în care am ajuns acolo pentru prima dată. Mi-e dor de Câmpia Libertăţii şi de timpul petrecut acolo. Mi-e dor de drumul ăla lung până la gară. Mi-e dor de Radu [Curva]. Mi-e dor de berile băute acolo cu el aşteptând trenul şi trezindu-l pe Micky pe care tot n-am reuşit să-l cunosc. Mi-e dor de Sapa. Mi-e dor de casa lui. Mi-e dor de dimineaţa când am ajus acasă şi Radu cu Sapa dormeau cu calculatorul deschis, fiecare-n altă cameră. Mi-e dor de tot ce-a fost între noi. Mi-e dor de Otty. Mi-e dor să merg cu el cu autobuzul până la modarom. Mi-e dor de duminica când au venit toţi trei. Mi-e dor de clipele petrecute în gară. Mi-e dor de tot ce a fost şi poate va mai fi. Mi-e dor de voi, prieteni dragi.!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ia uite curva frate:))