miercuri, noiembrie 5

Din ciclul: Mi-e dor.. [1.Prieteni dragi]


Mi-e dor de voi. De voi toţi. De oamenii cu care pierdeam orelele, zilele pe mess doar pentru simplul fapt că îmi era prea lene să mă îmbrac şi să ies prin oraş. Mi-e dor de prietenii care-s la sute de km depărtare de mine, de munte. Mi-e dor de oamenii pe care i-am cunoscu vara asta şi de cei pe care îi ştiu de mult timp dar nu i-am mai văzut de luni întregi. Mi-e dor de oamenii care mă înţelegeau şi în faţa cărora puteam delira ore-n şir fără să ştiu că mă critică doar pentru nişte cuvinte. Mi-e dor de acele locuri în care mergeam şi ne plimbam, pierzând noţiunea timpului. Mi-e dor să ne adunăm toţi, la un loc şi să petrecem cum numai noi ştim, pentru că fiecare grupare/gaşcă are propriul stil. Mi-e dor de vară, mi-e dor de voi, prieteni dragi.!

Niciun comentariu: