vineri, noiembrie 14

Tatuaje. Pro şi contra.


Vreau să-mi fac tatuaje. Până acum nu-mi doream, pentru că mă gândeam că e ceva irevocabil şi mă voi sătura la un moment dat de el. Acum, însă, mi-am schimbat părerea. Am văzut o tipă şi mi-a plăcut. Avea tatuajul într-un loc discret şi nu-l vedea nimeni. Pe buza inferioară în interior. Chiar m-a făcut să îmi doresc şi mai mult să-mi tatuez pielea. Vreau o anarhie sau semnul păcii acolo. Vreau un liliac [dar mă mai gândesc] pe degetul mijlociu şi un tatuaj [încă caut modelul] între degetul mare şi mijlociu. Mai vreau şi un cod de bare.. dar chiar nu ştiu unde. Ce vor spune ai mei? Păi, tata vroia şi el într-un timp şi i-am spus ce vreau să-mi fac. A spus că mai vedem, se mai gândeşte. Mama, în extrema cealaltă, nu vrea să-mi fac. Dar oricum.. până de ziua mea îmi voi face pe buză cu sau fără acordul lor. Voi ce părere aveţi? Sunteţi pro sau contra tatuajelor? [aştept păreri şi chiar sugestii despre locul/modelul lor.]

2 comentarii:

Anonim spunea...

am citit sh eu carti cu continut sexual:X
sh am vazut k unele chestii p care le-ai scris sunt (cred) k inspirate de acolo.

oricum ..in legatura cu tatuajele...imi place ala in partea inferioara a buzei:X chiar e faina ideea:X:X:X

Sh mie imi e dor de tine tuuuh! :X:X:X

sh de vara petrecuta cu tine! :X
mie dor de tine scumpo:X chiar imi e:X

sh bafta cu tatuaju. sper sa reusesti cu ai tai ..sa te lase sa-ti faci tatuajul:X

Anonim spunea...

da chiar sunt multe de povestit:X:X:X sh mie mie door de balul ala! :X

lasa k ne vedem cat de curand! :X
dak poti poate ne vdm chiar weekendul viitor:X