vineri, februarie 20

Colegi, prieteni.


Pentru că am nişte colegi şi în acelaşi timp prieteni minunaţi:


  1. Andreea. Actuală colegă de bancă, prietenă. Tocmai am "divorţat" de ea, din diverse motive, chimia-i de vină. :))


  2. Mailat. E cel mai genial. Cine mă aşteaptă dimineaţa în faţa blocului [de multe ori îngheaţă aşteptând, recunosc], stă cu mine la o cămilă şi apoi în drum spre şcoală îi împui capu' cu muzica mea [The Doors de cele mai multe ori sau folk]? Cine mă cară în spate prin şcoală şi mă trece pragul? Mailat desigur. >:D<


  3. Nicu. De cine mi-a plăcut mie? ;;)


  4. Petru. Vorbim despre orice. Fără secrete, doar alea la care participăm amândoi sunt admise, că doar rămân între noi. :D


  5. Iulia. Tauru' meu preferat din clasă, ce naiba.! :*


  6. Claudia. "Ralu, ai o cămilă? Dă şi mieeeee". :-"


  7. Denisa. "Îmi faci te rog tema la engleză/mate?" sau "Dă-mi şi mie să copiez tema te rog. Mersi fain." Chiar îţi mulţumesc pentru tooooate temele copiate în aceşti ani. >:D<


  8. Andrei. De cine râdem noi la mediaţii la mate? Lefter Popescu junior ;)


  9. Fifa. Cu cine şterg tema de la mediaţii că ba-i prea multă, ba nu avem de unde-o copia, ba nuştiu ce? Cu el desigur. ;))


  10. Nemeş. E vărumiu, ăla care e-n clasă cu mine. Cum, n-ai auzit de el? Tocmai şi-a spus "Duş Alexandru" =))


  11. Rareş. E... pur şi simplu Rareş :P


Mai sunt o groază de colegi dar chiar nu ştiu ce să mai spun despre ei. Îmi sunt toţi dragi, că doar am crescut împreună şi am petrecut atâţia ani minunaţi şi am făcut o groază de tâmpenii. :*

Niciun comentariu: