miercuri, februarie 4

Vreau să plec cu ea.



Doare. Şi doare al dracului de tare.. Tot ce vreau în momentul ăsta e să plec undeva departe, doar eu cu ea şi cu rucsacul în spate. Să plec şi să uit de lume, de tot, să uit de tine, de noi, de voi, să uit chiar şi de mine. Vreau o ţigară şi o cafea caldă, un pat şi Pink Floyd - Wish You Were Here la maxim în boxe. Vreau să uit tot ce a fost şi să trăiesc doar din prezent şi viitor. Vreau ca ea să mă ţină în braţe şi să-mi spună că-mi va fi alături mereu, aşa cum mi-a fost şi până acum şi că nu va pleca niciodată de lângă mine şi mă va iubi mereu. Vreau să adorm şi când mă trezesc să fiu pe plajă, în Vama Veche, fără amintiri, dar cu ea, cu ruscacul în spate şi cu ţigara din care trag însetată. Ea să mă ia în braţe, să mă pupe şi apoi să ne întindem pe nisip privind stelele. Vreau să adorm în braţele ei şi când mă trezesc să mă pupe. Vreau să scap de tot ce a fost, de "EL", de toţi, de amintiri. Hai să fugim în lume, vrei? Eu, tu şi rucsacul în care avem haine, apă şi un sendviş. Sunt atââât de fucked up, un EL a reuşit să mă aducă în ultimul hal. De trei zile nu am mâncat decât un iaurt şi am băut apă. Mă piş pă ea iubire. Nu mai vreau niciun "EL". O vreau doar pe ea, şi iubirea noastră. O iubesc mult, foarte mult. [Kidda]

Niciun comentariu: