vineri, februarie 20

Discuţii..




1. Cu Andreea [colega de bancă] în ora de germană:
R: E un club în Braşov, pe lângă hidro, Suburban.. Asta crede că de acolo venim sau a auzit şi ea de club şi vrea să fie tru? :))
A: Tu da ce penală a fost faza când a zis Nicu "aici" şi profa face "prezent că nu e-ai sculat din morţi" =))
R: E.. "bici" :)). Restauranţe. :))
...........................................
R: Asta citeşte ca pixu. Da' oricum citeşte pentru ea că noi nu înţelegem.. Pas alergăresc :))
A: Lasă-l vorba. :))


2. Tot cu Andreea:
A: Lipan era beut
R: =))
.............................................
A: De-abia aştept discuţia de la dirigenţie.. despre sex clar.
R: Sex să fie.! Btw, mie mi-a ieşit o chestie de la sutien şi mă înţeapă :))
...............................................
R: Iar începe. Cu începerea.. Sex să fie.!


3. Andreea - Ora de română:
A: Deci m-am plictisit de crăp.
R: Şi euuuu. Hai la Sighişoara. *Dacă vrei
A: Tu.. eu vreau să citesc o carte faină şi pe mine nu prea mă atrag alea pe care le am.. Vreau "Vrăjitoarea din Portobello"
R: Mă, şi eu vreau. Da' nu am bani să-mi iau. Mergem în weekend să vedem la bibliotecă sau să căutăm prin librării? ;;)
A: Şi app.. Vreau să citesc "Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani"..
R: Şi eu. Da' nu mi-ai zis dacă vii. Eu vreau să citesc "Sinuciderea fecioarelor" şi "Dezgolită".
A: Păi nu cred că o are la bibliotecă. Aaa, şi acum citesc "Măştile" şi e destul de fain.. Mai ciresc azi 2 ore şi o termin. Bine, îţi ia cam 4 ore să o citeşti.. :))
R: Mă, mergem în weekend la librării? Că eu cred că merg şi-o rog pe mama să-mi dea bani să le cumpăr.. :-s
A: Eu nu am nici un ban. Şi"Vrăjitoarea din Portobello" se găseşte la toate.. Şi e 26-27 lei.
R: Aha.. Eu îmi iau "Sinuciderea fecioarelor" de pe net şi "Cei 5 purceluşi" e 20 lei. Sper să fac rost de bani. :D


4. Cu Claudia [o colegă care-i axată pe "lol" şi ascultă manele.. da-i colegă faină.]
R: Dacă vezi ce punkist mi-am tras.. Btw, ieri cred că am tras vreo 15 cămile :-s
C: Lool. Bitch. Dă-mi şi mie o cămilă că azi m-am ars. :-"
R: Ok.
C: Ce fel de cămile ai? Chizda mă-tii. Apropo, Deer Mailat trage? Din cămile :))
R: Nuh. Am M.F.P că mă respect :P
C: Looool. Atunci îmi dai 2.
R: Nuh. Doar una că mai am nevoie [merg la nişte prieteni şi nu mai am bani şi nici cămile multe. E vreo 65, ceva de genu
C: Aha.. Ok.
R: La o adică mi se rupe. Da-i aşa cute şi inocent.. Şi face nenorocitu pe nevinovatu' :)). Îţi vine să-l omori aşa bun e. :))
C: Haha :))
R: Puii mei. E maaaare. Da' mai mic ca Sp. :D
C: Mare de ani sau de înălţime? Mai mic ca Sp de ani sau de înălţime?
R: De ani. Şi înălţime cred.. Da-i mai înalt decât mine cu vreo 10 cm. Are 20 de ani. Vine azi după mine. Pula mea.. :))
C: Lool. Vreau să-l văd. La 13? ;;)
R: Păi da.. cred că ştie să ajungă. Oricum tel nu mai are. Habar n-are ce-a făcut cu el. A zis că vine cu creasta ridicată.
C: Wow, belea. Şi unde? În faţa şcolii sau în staţie?
R: În faţa şcolii. :))

Niciun comentariu: