duminică, septembrie 20

Bucle creţe, mâini de zeu.


Cămaşa ta şi o pereche de boxeri negrii, în asta sunt îmbrăcată în timp ce mă ridic leneşă din pat, cu părul ciufulit şi mă îndrept spre baie. Dar nu ies bine din cameră şi aburii de cafea îmi inundă nările. Intru în bucătărie, unde te găsesc pe tine, pe tine şi pe buclele tale adorabile. Îmi apropii buzele de ceaşca de cafea iar sfârcurile mi se conturează prin cămaşă. Observ că ţi-au rămas urmele buzelor mele pe gât iar pe coapsa mea, conturul dinţilor tăi. Mă săruţi şi te joci în părul meu. Îmi înfig unghiile în spatele tău şi mă muşti de sânul drept pe care mi l-ai dezvelit. Te trag de păr şi-mi apăs buzele de ale tale. Mă duc leneşă spre baie, pe oglindă e scris cu ruj "Te iubesc". Deşi m-am trezit, aşternuturile încă mă ademenesc, aşa că mă bag sub pătură şi mai vreau să lenevesc încă o jumătate de oră. Dar nu, nu o fac pentru că ai venit tu şi mă muşti de buză, mă mângăi, îmi dezveleşti umărul fin care e învelit în magie. Nu stau prea mult pe gânduri şi încep să te sărut pe gât, să te muşc de ureche. Mă muşti de fund şi încep să râd, te zgârii pe spate şi mă săruţi. Îmi place să te ştiu lângă mine, să mă pot juca în părul tău şi să te muşc de buze până te încordezi de durere, de durere amestecată cu plăcere. Ne învăluie un miros de sex luxuriant, o iubire puternică. Promite-mi că nu vei pleca, nu vei pleca nici azi, nici mâine, nici niciodată..

*Şi da, chiar te iubesc. Te iubesc enorm.

Niciun comentariu: