marți, septembrie 8

Would you...


Would you be my september?
"Degeaba stau cu cafeaua fierbinte într-o mână şi cu ţigara în cealaltă, în vârful patului printre pături şi perne. Degeaba mă mint singură că încă este soare, cald şi vară. Degeaba încă mă chinui să ascult aceleaşi melodii, aceleaşi acorduri prăfuite de jazz, să văd aceleaşi imagini triste în care frunzele se desprind parcă fără voia lor de pe ramurile celor care le-au dat viaţă, pe care au crescut. Toate sunt degeaba momentan.

Am un tablou cu doi îndrăgostiţi, la mare. Am o cameră dezordonată şi cu cărţi pe jos. Am un melc verde care mă face să zâmbesc când îl văd. Am o cafea din care ies aburi, aburi care-mi poartă gândurile până la el. Am gâdilici în stomac. Fluturi dacă vreţi voi. Am un bărbat cu bucle lungi, creţe şi negre, cu ochi minunaţi şi mâini adorabile. Am un bărbat care poartă numele meu preferat, care mă face să fiu fericită. Am un bărbat care, ca de obicei, este departe... Dar îl am.

Vreau să nu mi se termine ţigara, să mai pot visa în timp ce tutunul îmi invadează
plămânii. Vreau să mai fie vacanţă, muuuult şi bine. Vreau să mă mut, să nu mai stau acasă, să plec prin lume. Vreau să ştie că-l iubesc mai mult decât am iubit pe oricine. Vreau să ştie că îmi bântuie visele şi că voi fi mereu lângă el. Vreau să fie lângă mine..."
R.


*A venit, a venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva... Toamnă melancolică, care-mi spulberă visele, mai lasă-mi vara încă puţin. Din nou ai pus stăpânire pe mine, ai intrat în sufletul meu, m-ai făcut să fiu tristă, dar îndrăgostită. Te urăsc, te urăsc pentru că eşti prea frumoasă şi tristă pentru mine.

Niciun comentariu: