luni, ianuarie 10

Portocalele chiar sunt singurele fructe


Sunt singurele fructe bune, portocalii-portocalii și rotunde.

Zice un om că poate începe totul cu un gest în formă de zâmbet, cu o mișcare în formă de aripă, cu un pup în formă de sărut; în continuare contează zborul, adică prietenia și iubirea. Putem zbura.!


Acel om e păstrat adânc în sufletul și-n inima mea, îl țin acolo ca pe o comoară bine păzită și nu-i voi da drumul niciodată.

Totul e bine. Pe frontul de vest și de est. De sus și de jos. E doar lumea *mea*. Lupta abia începe. Iar eu nu voi pleca niciodată. Mai mult. Cine a locuit vreodată în mine nu va fi dat niciodată afară. Nu trebuie să uităm cine e aproape de noi, pentru că atunci nu vom mai avea pe cine iubi. Nu afecțiune, plăcere, frumusețe. Ci doar iubire. Doar atât văd și atât merge. După cum se vede cu ochiul și cu sufletul liber.

*Iubire - că-i mai bună decât toate.!

3 comentarii:

Deiutza spunea...

Cat de superb suna asta... "Cine a locuit vreodată în mine nu va fi dat niciodată afară."

"Intr-o zi mi ai daruit
O portocala
Eram doi copii si aveam
O portocala

Lumea toata ne parea
O portocala
Soarele era si el
O portocala"

ツRalu spunea...

Știu, și omul care mi-a zis-o e genial. Defapt nu știu, sunt înconjurată de oameni minunați, și-mi place.

*în fiecare seară
păstrez o portocală,
pentru tine, știi prea bine

Anonim spunea...

:) suntem portocalii. semanam. si vom culege. fructe la fel de portocallii ca si noi.