joi, mai 28

Degeaba vin..


One day left. Da, după cum era de aşteptat, plec la Iaşi. Dar.. cred că voi pleca degeaba pentru că asta simt. Asta am dedus din cele întâmplate. Aşa-mi bag picioarele şi mă schimb.
Acum mă duc să-mi iau nişte ţigări şi dupaia, la 6, e şedinţă la şcoală.
O trimit pe mama iar eu sper să merg la meciul de adio sau să ies cu buclele creţe pe afară.
După 2 zile de durere de cap, stări de greaţă, şi simţit ca naiba, mi-am revenit, sunt fresh.
Am o cămaşă mov, formată din diverse dreptunghiuri, transparentă.
Mi-am cumpărat un melc verde, care a făcut insolaţie. E adorabil, când îl privesc, oricât de nasol m-aş simţi, mă binedispune. Ah, şi mi-am mai luat un copilaş care are o pălărie formată dintr-o stea de mare, poartă nişte slipi albaştrii şi ţine în mână o scoică. Îmi aduce aminte de mare.


Niciun comentariu: