duminică, noiembrie 15

Ploaie, bărbat frumos, Rusia.



Şi, ca de obicei, ai dispărut atunci când aveam mai mare nevoie de tine.
-Scuză-mă de tot defapt, trebuie să plec urgent, e important.


De fiecare dată când reapari în viaţa mea reuşeşti să mă dai complet peste cap, reuşeşti să scoţi la suprafaţă tot ce-i mai bun din mine. Mereu ai făcut asta, încă din momentul în care privirile noastre s-au întâlnit, neştiind nimic unul despre celălalt. Ai reuşit să mă faci să mă simt cea mai importantă fiinţă, ai reuşit să mă faci să iubesc Rusia poate mai mult decât propria-mi ţară.
Dar asta nu contează.. Contează că iar ai dispărut. Dar ştiu că, înainte să pleci, te-ai gândit la mine. Avem multe lucruri în comun, începând cu copilăria şi terminând cu vinul roşu pe care îl savurai în timp ce vorbeam. Eu iubesc câinii iar tu pisicile. Eu am hanoracul tău şi-l port, iar pisoiul tău doarme pe al meu. Amândoi avem câte un tatuaj. Tu ai vrut, atunci când ai avut plete, să-ţi faci dreaduri. Eu în scurt timp voi avea.


Domnule T., căci da, despre tine e vorba, de tine mi-era dor să scriu, cu tine mi-era dor să vorbesc, nu o să uit ce mi-ai promis în seara asta:
-Ideea de bază e că te duc în Lăptărie cum ţi-am promis. Şi bem bere.
-Cealaltă idee e că deabia aştept să pun mâna pe tine.
-Hai că-mi eşti simpatică
-Întotdeauna ţi-am fost, şi ştii bine asta [şi o să îmi cânţi *şi fiindcă te doresc prea mult, şi casa mea nu-i prea departe, te iau de mână şi te duc din Lăptăria lui Enache* pentru că ştiu că stai la 7 minute de locul magic]


Eu o să mă ţin de promisiune, pentru că ştiu că aşa va fi: o să mă ai. O să mă ai aşa cum numai tu ştii, cum nu m-a avut nimeni până acum şi nici n-o să mă aibe. Mai e un pic până-n februarie. Mai e un pic până să te muşc de buze şi să-ţi şoptesc, la ureche, că te iubesc şi că sunt dependentă de tine şi de planurile tale, de visele tale. Într-un fel mă bucur că nu ai reuşit să pleci, dar pe de altă parte ştiu cât îţi doreşti să ajungi într-un război, să lupţi. Cum ţi-am spus şi-nainte.. Trebuia să te naşti cu vreo 90 de ani în urmă, dar să nu laşi nicio femeie să se îndrăgostească de tine pentru că ar fi suferit enorm atunci când ar fi fost să te piardă.
Şi spun asta doar pentru că ştiu cât am suferit eu, după doar două zile de stat împreună. Ştiu câte ai de oferit şi ce om minunat eşti.
Domnule T., ştiu că mă vei ajuta să-mi fac şi celălalt tatuaj [eu o să-l am pe umărul drept, în faţă, iar tu deja îl ai pe umărul stâng, în spate], pe care mi-l doresc foarte mult. Ţi-am spus că, după ce-mi fac dreadurile, vin la tine, şi vin pentru că mi-ai spus că-mi va sta bine şi m-ai sprijinit în nebuniile mele. Mi-e dor de tine, dragă Domnule T.


*just let me take care of you.

Niciun comentariu: