sâmbătă, iulie 31

Am copilărit şi eu..


Îmi aduc aminte de un tren personal, care întârzia 25 de minute. Îmi aduc aminte de o gară, de oameni coloraţi, cu bagaje. Îmi aduc aminte de rucsacul meu imens, şi de cortul care era să-l pierd. Îmi aduc aminte de băbuţa care în fiecare an ne primeşte cu braţele deschise, şi de felul în care dormim 4 în loc de 2. Îmi aduc aminte de pajişte, de biletul mult prea scump şi de grămada de oameni care mişună pe străduţele mult prea aglomerate. Îmi aduc aminte de el, şi de şosetele lu' Cătă, uitate anul trecut [da Cătă, să şti că nu o să uit faza]. Îmi aduc aminte că la jocul ăla super complicat noi am câştigat, şi am zis că mereu rămânem noi doi. Îmi aduc aminte de cort, de chitara oamenilor din campingul de langa şi de telefonul care ne-a super panicat. Îmi aduc aminte de grijile care ni le făceam în drum spre gară, de sărutul fugar. Îmi aduc aminte cum am adormit pe pajişte, toţi, şi de cele două ţigări pentru care am primit cea mai tare replică: dacă te mai văd şi mâine, promit c-o să fiu piatra de la dâmbul tău [Ştefan, dacă şti ce-ai vrut să zici, te rog să mă faci şi pe mine să înţeleg, mi-e aproape imposibil]. Îmi aduc aminte de nervii de sâmbătă şi de lacrimile abia stăpânite.
Îmi aduc aminte cât de fericită am fost când te-am revăzut, după aproape 1 an.
Îmi aduc aminte cum am plâns, de două ori şi de *dacă nu vroiam să fiu cu tine, nu te mai sunam*. Îmi aduc aminte de *Ralu, am nevoie de tine*.
Îmi aduc aminte tot ce-am vorbit în cimitir, duminică. Îmi aduc aminte cum ai plecat.
Îmi aduc aminte că am mi-ai zis *hai cu mine* şi am plecat în Blaj. Îmi aduc de *5 lei sau 6 euro* şi cum ne certam pe cine să care rucsacul.
Îmi aduc aminte de cum m-ai sunat şi mi-ai spus să vin la Sibiu, că îţi lipsesc, şi că avem o relaţie. Îmi aduc aminte cum luni dimineaţa eram în tren, veneam spre tine. Îmi aduc aminte că am dormit în Free Eagles. Îmi aduc aminte de Archy, Clau, Iţu, Onuţa, Oana, Girafa, şi restul lumii. Îmi aduc aminte de film, de ţigară şi de *braşoveanco, taci odată, să se urce pe tine./ Braşoveanco, te-ai urcat pe el?/ Eu vin la voi*. Îmi aduc aminte de stresul cu farmacia şi de cum a trebuit să plec. Îmi aduc aminte..
*Trebuie să ajungi la Sighişoara,
să cunoşti un tip din Vâlcea ca să-ţi dai seama că amândoi
sunteţi prieteni cu o tipă din Bucureşti.

2 comentarii:

Deiutza spunea...

nu-ti aduci aminte de flying time? nu-ti aduci aminte de cucurigu?
nu-ti aduci aminte de mutatul de la cucurigu pe patu de vampir si ulterior pe canapeaua lunga?
nu-ti aduci aminte de muzica de craciun????

ツRalu spunea...

Îmi aduc aminte de mult mai multe decât am scris. Îmi aduc aminte de Ove, şi de *Ralu, te-am întrebat dacă dormi de vreo 2 ori*. Şi de ăia 50 de lei şi de pachetu' de Kent lung. Îmi amintesc atâtea şi mi-e dor de mor.